חבילות ספא ליחידים

בואו ליום כיף בספא וגלו עולם שלם של בילויים וחוויות! גם אם אתם לבד, ללא בנות ובני זוג, אתם לגמרי מוזמנים לבילוי בספא. לא זו אף זו, הדבר נעשה טרנד בקרב לא מעט צעירים רווקים המחפשים בילויים חדשים ומקוריים. חבילות ספא ליחידיפ לא מספקות רק הנאה צרופה, אלא גם מקנות לכם נפש בריאה בגוף בריא, לאחר סדרת טיפולים מפנקת במיוחד. 

התחילו את היום בג'קוזי מפנק במיוחד!

ירידה קלה לג'קוזי, זרמי מים משתנים, מתאים גם בלווית חברים. מספק הנאה גם בימות החורף, עם זרמי מים חמים במיוחד. במסגרת חבילות ספא יחיד, אחד הלהיטים הגדולים הוא הג'קוזי. התחלה עמו היא פתיחה מצוינת לבילוי בספא, ולכן היא מומלצת עד מאד.

חבילות ספא ליחידיםספא ליחיד

המשיכו לטיפולי עיסוי בהתאמה אישית

ניתן לצרוך 3 סוגי עיסויים עיקריים:

עיסוי שוודי – העיסוי כפי שאתם מכירים אותו, על בסיס מגע ידהּ של מטפלת או ידו של מטפל. העיסוי מספק לכם חוויה משחררת ומהנה גם במהלכו ובוודאי לאחריו. מתאים במיוחד לתפוסי צוואר וגב. אופטימלי לכל הגילים.

עיסוי באבנים חמות – העיסוי המיוחד שבא אליו ישירות מדרום אמריקה. בשיטת העיסוי הזו, האבנים החמות מחליפות את מגע ידו של האדם המטפל, והן שמספקות לכם את העיסוי. חדר העיסוי, כולל האבנים, מופעל על ידי מעסה אבנים חמות מומחה, אשר מניח את האבנים בנקודות שונות ברחבי הגב ויוצר לכם תחושת שחרור אשר נדיר למצוא בעיסויים אחרים.

עיסוי תאילנדי – עיסוי נדיר, אשר נראה לרוב בקרב ספורטאים ורקדנים. העיסוי הזה נועד לחזק את הגב והשכמות, ועל כן הוא נחשב מסיבי ופיזי מאד בהשוואה לאחרים. מומלץ לצרוך רק אם אתם בעלי גב חזק, והתנסיתם בסוג כזה של מסאז' בעברכם.

קנחו את הבילוי בסאונה יבשה או רטובה

סיום הבילוי בסאונה יבשה או רטובה הוא סיום נדרש עבור כולכם. סיום בכזה סוג של בילוי מאפשר לכם להשתחרר ולהתרפק על מנוחה בסאונה לחה או יבשה. בסאונה היבשה גם תנוחו וגם לא תחושו זעה, אבל שהייה בחום לוהט ללא זעה עלולה להיות מסוכנת ולגרום להתייבשות. לכן, טוב תעשו אם תתאמו מראש זמן עם מטפלים מומחים, על מנת שתדעו בדיוק מתי לצאת משם ולהמשיך בשגרת יומכם בבטחה.